Klachten
Het bieden van een goede kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij proberen zo goed mogelijk aan te sluiten bij uw hulpvraag en zijn geschoold in wetenschappelijk verantwoorde methoden en technieken om u de behandeling te kunnen geven die bij u past. We blijven ons nog steeds bijscholen, zodat wij op de hoogte blijven van de huidige meest optimaal werkende behandelmethoden.
Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling. Vanaf het eerste gesprek nodigen wij u uit om uw kritiek en klachten met ons te bespreken om zodoende een goede behandelrelatie met u te kunnen opbouwen. Mochten we daar niet uitkomen dan kunnen wij met u zoeken naar een voor u meer bevredigende oplossing.
U heeft natuurlijk ook de mogelijkheid om officieel een klacht in te dienen.
U kunt dan terecht bij een van onze beroepsverenigingen en de overheidsregisters.
Meer informatie hierover vindt u op onderstaande website:
https://www.lvvp.info/voor-clienten/hoe-te-handelen-bijklachten-over-de-behandelaar/